Dostawa materiałów i urządzeń oraz instalacja systemu monitoringu wizyjnego
ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości mniejszej niż 30 000 €
zaprasza do składania ofert na instalację i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego budynku i terenu Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlni.
- Zamawiający – Publiczna Szkoła Podstawowa w Jedlni
- Przedmiot zamówienia – dostawa materiałów i urządzeń oraz instalacja systemu monitoringu wizyjnego (szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2).
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Wymagany termin realizacji zamówienia: do końca sierpnia 2020 r.
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- W celu potwierdzenia wymaganych wyżej warunków wraz z ofertą należy dostarczyć oświadczenie o spełnianiu tych warunków – załącznik nr 3.
- Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie:
- formularz ofertowy – załącznik nr 1;
- szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2;
- oświadczenie, o którym mowa w punkcie 5 – załącznik nr 3;
- parafowany projekt umowy – załącznik nr 4.
- Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
- Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu poniesionych przez wykonawcę.
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny.
- Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.
- Wykonawca dopuszcza złożenie oferty:
- w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlni wraz z oznaczeniem „Oferta na dostawę materiałów i urządzeń oraz instalację systemu monitoringu wizyjnego w budynku i terenu Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlni”
- w formie elektronicznej, jako nieedytowalny skan dokumentów przesłany na adres poczty elektronicznej: poczta@jedlnia.edu.pl
- Termin składania ofert upływa dnia 8 lipca 2020 r. o godz. 10.00, oferty należy składać w sekretariacie szkoły lub drogą mailową.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 8 lipca 2020 r. o godz. 10.15 w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlni.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji w sprawie zamknięcia postępowania przed upływem terminu składania ofert lub unieważnienia postępowania po tym terminie.
- Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców o wyniku postępowania. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy.
Załączniki
- Załącznik 1 - Formularz ofertowy (19.99 KB)
- Załącznik 2 - Zakres przedmiotu zamówienia (109.97 KB)
- Załącznik 3 - Oświadczenie wykonawcy (15.80 KB)
- Załącznik 4 - Projekt umowy (21.26 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Publiczna Szkoła Podstawowa w Jedlni |
---|---|
Data utworzenia: | 2020-07-01 |
Data publikacji: | 2020-07-01 |
Osoba sporządzająca dokument: | Administrator |
Osoba wprowadzająca dokument: | Administrator |
Liczba odwiedzin: | 1678 |