Nabór na stanowisko urzędnicze - pracownik administracyjny szkoły
Na podstawie art. 11 I 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.) Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlni ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko pracownika administracji szkolnej
I. Nazwa i adres jednostki:
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Władysława Jagiełły w Jedlni
Jedlnia 93
26-670 Pionki
tel. 48 6127121
II. Wymiar czasu pracy: pełny etat
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem
- Wymagania niezbędne, dodatkowe oraz zakres obowiązków na stanowisku pracownika administracji szkolnej zawarty jest w Karcie opisu stanowiska, dostępnej na BIP szkoły (bip.jedlnia.edu.pl) i w sekretariacie szkoły.
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny;
- Życiorys zawodowy (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej;
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1, dostępny na stronie BIP szkoły);
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą Informacyjną dla kandydatów do pracy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2);
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów aktualnej rekrutacji (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3).
Wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata. - Informacja o metodach i technikach naboru:
- Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana Zarządzeniem Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlni.
- Test.
- Rozmowa kwalifikacyjna.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
- Termin składania dokumentów do 24.05.2019 r do godz. 10:00
- Sposób składania dokumentów: osobiście lub listownie, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko pracownika administracji szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej im. Władysława Jagiełły w Jedlni”;
- Miejsce składania dokumentów: sekretariat Publicznej Szkoły Podstawowej im. Władysława Jagiełły, Jedlnia 93, 26-670 Pionki,
- Zgłoszenia, które wpłyną po wskazanym terminie (decyduje data i godzina wpływu) lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
- Informacja o spełnieniu wymogów formalnych złożonej oferty będzie dostępna na stronie BIP Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlni.
- Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie przeprowadzenia postępowania konkursowego.
Załączniki
- Karta opisu stanowiska (228.60 KB)
- Klauzula informacyjna (329.47 KB)
- Kwestionariusz osobowy (444.89 KB)
- Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną (396.53 KB)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych (293.76 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Publiczna Szkoła Podstawowa w Jedlni |
---|---|
Data utworzenia: | 2019-05-10 |
Data publikacji: | 2019-05-10 |
Osoba sporządzająca dokument: | Grzegorz Amanowicz |
Osoba wprowadzająca dokument: | Grzegorz Amanowicz |
Liczba odwiedzin: | 1961 |