Biuletyn Informacji Publicznej ZSP w Jedlni

Nabór na stanowisko urzędnicze - pracownik administracyjny szkoły

10 maja 2019

 

Na podstawie art. 11 I 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.) Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlni ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko pracownika administracji szkolnej

 I. Nazwa i adres jednostki:

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Władysława Jagiełły w Jedlni
Jedlnia 93
26-670 Pionki
tel. 48 6127121

 II. Wymiar czasu pracy: pełny etat

 III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem

  1.  Wymagania niezbędne, dodatkowe oraz zakres obowiązków na stanowisku pracownika administracji szkolnej zawarty jest w Karcie opisu stanowiska, dostępnej na BIP szkoły (bip.jedlnia.edu.pl) i w sekretariacie szkoły.
  2. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    1. List motywacyjny;
    2. Życiorys zawodowy (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej;
    3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1, dostępny na stronie BIP szkoły);
    4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
    5. Inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
    6. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
    7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    8. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    9. Oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą Informacyjną dla kandydatów do pracy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2);
    10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów aktualnej rekrutacji (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3).

      Wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata.
  3. Informacja o metodach i technikach naboru:
    1. Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana Zarządzeniem Dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlni.
    2. Test.
    3. Rozmowa kwalifikacyjna.
  4. Termin i miejsce składania dokumentów:
    1. Termin składania dokumentów do 24.05.2019 r do godz. 10:00
    2. Sposób składania dokumentów: osobiście lub listownie, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko pracownika administracji szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej im. Władysława Jagiełły w Jedlni”;
    3. Miejsce składania dokumentów: sekretariat Publicznej Szkoły Podstawowej im. Władysława Jagiełły, Jedlnia 93, 26-670 Pionki,
    4. Zgłoszenia, które wpłyną po wskazanym terminie (decyduje data i godzina wpływu) lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
    5. Informacja o spełnieniu wymogów formalnych złożonej oferty będzie dostępna na stronie BIP Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlni.
    6. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie przeprowadzenia postępowania konkursowego.

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Publiczna Szkoła Podstawowa w Jedlni
Data utworzenia:2019-05-10
Data publikacji:2019-05-10
Osoba sporządzająca dokument:Grzegorz Amanowicz
Osoba wprowadzająca dokument:Grzegorz Amanowicz
Liczba odwiedzin:1964